söndag 30 december 2012

Bra veckoslut!!


Började dagen med en god frukost efter en god natts sömn i mitt nya rum (som vi nu har döpt till solsidan ;-)) Sen blev det lite vila innan jag, Fredrik och Jenni stack ut på dagens första pass! För min del stod det 2x15min tröskel på schemat och efter ca 45 min uppvärmning körde jag av dessa och han n faktiskt med en halving också, fast den körde jag lite tuffare, på vägen ner blev det lite spurter i dem få små stigningar som fanns. Var ganska hungrig när vi kom hem så efter lite stabilitetsövningar (i vanlig ordning) blev det lunch! Sen en snabb dusch och lite film innan jag tog en liten lugnare runda på eftermiddagen, och kom hem lagom till middagen J blev ca 4,5 timme på sadeln i dag känns faktiskt oförskämt bra i benen och jag är riktigt taggad inför en ny vecka med träning J
Nu på kvällen har hela gänget suttit och spelat kort, jag var dock tvungen att smita ifrån lite för att lägga upp detta inlägg snart är klockan nio och då är det sängdags J frågan är om någon kommer vara vaken i morgon vid 00,00?? Jag ska göra ett tappert försök iaf. Jag måste nog hålla mig vaken till 23,00 lokal tid för då kommer min kära mor ringa (detta slår aldrig fel!!) hon ringer varje år strax efter eller på minuten J Men det gör ju inget!!!

 Go frulle!!

 Kul design!!

 Tuff backe, dålig asfalt :-)

 Lite av serpentinvägen vi klättrade idag.

 Himmelskt!!!!

 Idag såg man ända till toppen!!



Hela gänget samlat! Från vänster och runt, Louise, Fredrik, Jenni, Tom, Stefhan, Patrik och lilla jag :-)

2 kommentarer:

  1. Gott nytt år Stefan!!! Kul att följa dig!!! :.))

    SvaraRadera
  2. Tack det samma Gunnar!!! Det är lika kul att följa din!!!:-)

    SvaraRadera