tisdag 25 december 2012

Juldagen!

Idag hade jag planerat att springa lite på morgonen, men kände inte för det helt enkelt så jag har bara suttit och pillat lite med olika saker och tagit det lugnt. Fredrik visade dock lite stabilitets övningar som jag roade mig med en stund (jag tycker att mina knän drar innot lite väl mycket i bland när jag springer och cyklar) innan jag fortsatte med att bara slappa. Nu på eftermiddagen kommer jag och Jenni köra ett lite längre pass där jag kommer lägga in lite tröskel intervaller, uppför såklart :-) Men ska ta en sväng ner till fruktaffären och köpa först och kanske hinner jag med att baka lite bröd också!? Har gjort en liten sammanställning av veckans träning blev väll lite väl mycket med nästan 30 timmar tror jag och jag kommer fokusera mer på vilan denna vecka :-) Nä nu ska jag slappa vidare!

Smarrig frulle :-)



Stabilitetsövningar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar