måndag 17 december 2012

Hårt uppför fort nerför :-)

Bara varit nere en dag och redan börjar den vita tempodräkten ta form :-) Konstigt med tanke på att jag har svårt att bli brun. Dagens träning då? Jo jag och Fredrik tog och körde ett riktigt köttigt bergspass i dag och jag hängde med förvånansvärt bra (riktigt peppande!!) När vi kom till toppen blev det nerför i en halvtimme ca. Riktigt kul att köra fort och hårt nerför :-) Hade både vindväst och ärmvarmare på mig och det behövdes, blir lätt ganska kalt när man har klättrat en stund och ska köra utför efter (förstår varför killarna i touren tar tidningar och stoppar innanför tröjan). Efter passet blev det en god lunch och lite vila innan vi stack ut på en liten mysig löprunda, det blev ca 60 minuter på en del av dom grus bergsvägar som jag cyklade i går, mycket uppför med andra ord :-). Nu har vi ätit och blir nog en tidig kväll känner mig ganska sliten i hela kroppen men på ett skönt sätt.
Än så länge fungerar det med maten också Fredrik tar fram det jag ska äta och det han äter äter jag varken mer eller mindre. Tankarna och till vis del ångesten finns där hela tiden men jag klarar den än så länge! Tror bara att jag är här kan hjälpa mig mycket, hoppas det iaf. :-)


 Var uppe på soltaket i morse och tog några bilder på utsikten :-)

Ett noll till Fredrik men om några veckor ska jag vara först upp :-) 

   Färdig klättrat för i dag!   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar