fredag 28 december 2012

Blåsigt värre!


Man kan ju lugnt säga att det har blåst en del i dag och även under natten! Vaknade av att cykelkartånger och annat blåste omkring nere på framsidan och det lät faktiskt som det drog över en mindre orkan. Men huset stod ju kvar iaf. Så det var nog ingen fara J I dag blev det en tidig löptur med Patrik, redan klockan 08,00 var vi på väg ut, och vi stack ner till stranden och sprang några varv där. Det var riktigt skönt att springa i sanden med vågorna som brusade bredvid en, ja soluppgången gjorde inte det hela sämre häller. När vi kände oss nöjda började vi röra oss uppåt igen och när vi kom hem hade vi sprungit i 2 timmar! Jag gjorde mina stabilitetsövningar sen blev det en snabb dusch och i med lite frukost. Jag tog en liten power nap och efter den hoppade jag i cykelkläderna och stack ut på en runda, blev en ganska tuff tur med 1400meter klättring i hård mot vind och en nerförskörning med mycket kurvor och igång drag. Det är ju så himla kul att köra fort nerför! Den vägen som jag provade idag var ganska smal och väldigt kurvig men med bra asfalt och inga bilar, bara att kötta på med andra ord J Fick ihop 2,5 timme på cykeln och det känns (förutom att näsan rinner lite fortfarande) att jag har lagt förkylningen bakom mig nu! Benen känns just nu ganska mosiga och i morgon blir det nog två lite lugnare pass, och jag hoppas på att det blåser lite mindre också. I dag hade jag tom. Mössa på mig nerför, inte helt fel faktiskt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar