tisdag 18 december 2012

Grym dag!


Vilken grym träningsdag det har varit!!! Först blev det ett distanslöppass på förmiddagen med Fredrik, efter det blev det lite mat innan jag följde med Patrik och Tom på en liten tur upp på Teide. Patrik skulle köra ganska lugnt med undantag för sex intervaller, blev lite sugen och hängde med på alla sex. Det var grymt varmt och skönt och efter intervallerna körde vi vidare upp på berget blev en kul tur, men roligast av allt var nog den halvtimme som jag låg djupt i bocken och pressade nerför!! Så j…a kul bara kötta på nerför och efter varje kurva upp och stå och mata haha skrattade hela vägen ner grymt! Blev nästan tre timmar och 1500 höjdmeter klättring , man glömmer lätt bort hur trött man är när man tittar på vyerna, jag njuter av varje sekund jag är här! Nu på kvällen gick vi ner till affären och bunkrade upp med lite mat :-) Frukt och grönt är verkligen bra här och billigt! När vi kom hem bjöd Fredrik på smarriga kyckling burgare, Blev lite kortspel nu på kvällen med men nu känner jag att ögonlocken börjar bli tunga så nu ska jag sova!

 Redo för löprunda :-)

 Lite bilder från dagens cykeltur :-)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar