onsdag 21 mars 2012

13km distanslöp!

I dag Blev det lite distans löpträning med Micke, kändes väldigt segt fast vi sprang lugnt. Dessutom fick jag en ond känning i höften som inte vill släppa så vi kortade ner passet från 20 till 13 km lite trist och framförallt lite oroväckande. Har ju precis anmält mig till Premiermilen som går på söndag! Men lite vila ska nog göra susen.
Efter detta stack vi ner till den lokala pizzerian och åt... just det kebabsallad!!!!!

Ska lägga mig snart och det kan nog behövas eftersom jag planerar att vara på jobbet vid 5 rycket i morgon bitti för att köra lite 4:or haha får se hur det ska gå kanske får lite extra kraft av all däckslukt ;-)
Blir nog lite övertid i morgon så jag stannar nog en dag till i vilda Väsby, bor då hemma hos mor och far och sover på en uppblåsbar säng som låter riktigt knarrigt vid minsta rörelse, men men jag börjar bli van med det nu.
Lite suddiga Bilder från dagens löptur!


Justering av skosnöre ;-) 




Natti Natti!!
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar