tisdag 13 mars 2012

Vilodag två?

I dag var jag mycket piggare efter nästan sju timmars sömn, gick på ganska fort till jobbet och hem med för den delen :-) Tror det tyvärr börjar bli lite kallare igen, men får hoppas att det vänder igen!
Nu sitter däcken på Flashen och den börjar bli klar, väntar bara på en sadelstolpe!

Har packat en del idag med och nu tog kartongerna slut, så det blir att åka hem till mor och far och hämta ett gäng till. Tänkte köra ett mage/rygg pass och sen blir det hopp i bingen, natt natt :-)

 Packa packa!

 Kom två 140 skivor med posten!

På G!

Ska ju på kryzz på torsdag! Måste ju packa till den med, 36 timmar
 det blir många klädbyten på den tiden ;-)

1 kommentar:

  1. Jag köpte en 140mm och en 160mm skiva i somras, men jag kunde inte få dom att inte skrika som två stuckna grisar, så jag bytte tillbaks till original-skivorna igen. Men det är folk som sluppit ljudet också, vettifan vad jag gjorde för fel..

    SvaraRadera