måndag 26 mars 2012

Måndag med tidig träning!!!

Måndag morgon!!! Uppe före tuppen och ner till jobbet för att köra ett tröskel över/under pass, var lite seg i benen efter gårdagens bravader men i huvudet var jag ganska pigg och kände mig frisk med. (Gick och la mig redan vid nio tiden i går så jag fick nästan åtta timmars sömn iaf) Passet gick bra! La tom. På lite mer i korgen än vanligt och det fungerade bra :-). Efter passet blev det en bit kärleksmums, som för övrigt är min favorit kaka (så jag syndade lite och åt en bit väldigt god!! :-)). Sen vare bara att börja jobba byta till sommardäck på en massa bilar (bra träning räknar med ca 3 benböj per hjul). Och det blir ju några bilar i timmen så man jobbar ju ganska mycket med benen :-) så kakan försvinner nog under dagen!!
Nu är det lunch och då får man ju passa på att blogga lite och vila kroppen, innan eftermiddags passet börjar, blir nog några timmar över idag med innan jag och far min ska sticka och hämta det sista från min lägenhet i Solna. Hoppas det inte blir för sent vill köra ett pass i morgon bitti innan vi börjar jobba igen!

Ser ju ut som som en ledsen hund :-)
Men passet gick super bra!! 

Kärlek!!!
Tack till Marres syrra som har bakat!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar