lördag 3 mars 2012

Grymt kul cykling i dag!!

I dag var det ju dax att sticka till Gunnar och köra lite träningstävling, stack i väg ganska tidigt efter som jag aldrig varit där och visste inte riktigt hur jag skulle köra. Men jag har ju GPS så det skulle ju gå så bra eller!? När jag kom fram eller rättare sagt trodde jag hade kommit fram så ringde jag Gunnar och frågade vilket hus han bodde i så visade det sig att jag var ca: 20 km fel, haha jaja jag hittade fram till slut med lite hjälp :-) Banan var riktigt kul! Men jag måste träna mer teknik! Annars tyckte jag att benen fungerade bra (åt ju bara en banan och en stor latte till frukost (var inte så hungrig efter gårdagens fredags mys med kebabsallad och ca två dagar utan någon ansträngande träning). Tyckte inte det var styrkan eller orken som det var något fel på utan just att jag inte kände mig säker på cykeln, gick ryckigt och slirigt kom aldrig in i något bra tempo men men det kan ju bara bli bättre :-) Annars var det som sagt väldigt kul bara att vara ute å skita ner sig lite i skogen och träffa lite folk :-) Blev lite cykelsnack efteråt och det bjöds på fika och ett stoort!! kakfat med massa godsaker på (blev lite sugen men höll mig.)
Sen stack jag vidare upp till mor och far på landet men stannade i Grisslehamn bytte om och stack i väg på en 1,5 timmes köttande på vägarna runt Älmsta och Grisslehamn. Kändes riktigt bar så jag stog på ordentligt, när jag kom tillbaka till Grisslehamn och hade bytt om igen så hade tyvärr affären stängt och eftersom jag skulle stå för efterrätten så blev det att köra till Älmsta igen och köpa lite äpplen och lite go skinka att knapra på.
Nu har jag bastat stretschat och förrätten ligger i magen, snart kommer biffen in ska bli riktigt gott tar nog ett glas rött och smuttar på innan det blir efterrätt. 
 Fredags mys med lite jobbande samtidigt :-)

 Efter andra passet!

 Provisorisk lösning med cykeln inne i bilen!

 Lite goskinka efter träningen!
 Närodlat ekologiskt kött mycket gott!
HAHA! Fick en mössa av mor och far, grymt snygg ;-)

HEHE hade lite tråkigt när jag körde upp Så jag spelade in en liten video :-)
GPS:en tyckte tydligen att jag körde lite fort ;-)

2 kommentarer: