torsdag 15 mars 2012

Ledig dag!

I dag är jag ledig (ska ju på kryzz i kväll) och jag passade på att ta en helt träningsfri dag. men steg upp vid åtta tiden ändå och började städa ur mitt förråd, helt otroligt vad man samlar på sig saker. Jag slängde säkert tre stora sopsäckar med skräp och körde två med gamla kläder till Myrorna. Känns skönt att rensa ut lite, det är bra att flytta i bland så man får bort lite saker man ändå aldrig använder :-)
Tog en sväng till Solna centrum och köpte ett litet högtalarkitt som vi ska ha i hytten under kryzzen (måste ju ha lite musik där med :-)) Blev en liten subbas och två satelliter till den 399:- var det värt, och det lät ju helt ok för den pengen.
Blir dock en stor väska att släpa på med musik, dator (måste ju blogga under resans gång) och kläder, blir ju några ombyten på 36 timmar :-)
Har också hunnit med att städa och packa lite till, känner att jag har allt under kontroll och ligger mycket bra till i tid. På söndag tänkte jag köra över en hel del prylar till mor och far, blir nog bra det här!

Hade tänkt att blogga ganska mycket på båten, lägga upp bilder under hela resan så kika in då och då och håll er uppdaterade ;-) TILL HAVS!!!


Väskan packad med både elektronik och kläder :-)
Tur att det finns hjul på den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar