söndag 11 mars 2012

Sköna Söndag!!

Mycket cykel i dag! Började med ett litet racerpass ute på Färingsö, var så sugen på att testa nya hjulen så jag kunde inte hålla mig :-) Så jag tog bilen ut till Skå och körde en timme runt Kungsberga och tillbaka. blåste riktigt mycket men det gick riktigt fort ändå :-), Hjulen då dom är styva och snabba och låter ljuvligt!!

När jag kom tillbaka till Skå knorrade det lite i magen, så jag köpt lite mellis och åkte hem. Strosade runt i lägenheten en stund till Jonathan kom förbi och vi stack till Hellas och mötte upp Fredrich och tog en skogs tur, riktigt kul!!
Var ju nästan mörkt när vi kom tillbaka till bilen, jag och Jonathan stack hem och tvättade cyklar för att sedan sticka och äta lite. I kväll blev det gyrossallad och cykel på tv:n.

Premierturen!!

Mellis!


Fint väder i Hellas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar