torsdag 22 mars 2012

Lång dag!!!

Idag blev det verkligen dagen lång, var ju upp redan 04,45 för att hinna träna lite innan jobbet. och sen blev det övertid till 21 do jag hoppade på monarken och körde ett tröskelpass gick förvånansvärt bra med tanke på tidig morgon och massa jobb hela dagen :-)
Efter det kollade jag lite på nya hjul till bussen måste ju pimpa upp den lite, men vi får se vad det blir!? finns ju inte direkt en uppsjö med fälgar till den bilen tyvärr.

Nu ska jag inta ryggläge på min uppblåsbara säng hos mor och far, får se om jag orkar upp och ta ett löppass innan jobbet!? eller så tar jag det efter jobbet i stället. Skulle ju vara skönt att hinna packa lite kartonger innan man ska sova i morgon med. På lördag är det ju tävling och på söndag ska jag ju springa Premiermilen ska bli lite spännande faktiskt! Jag undrar om jag kan ta mig ner mot 35 tid skulle vara riktigt kul. Det återstår att se :-) nu blir det bingen natt natt!!

Övertids jobb!! Plockade bland annat ner en Caddy i molekyler för att kunna byta intercoolern.
Och jag fick ihop den igen utan att ha masa delar över ;-)

 Sitter och trampar på däcklagret :-)

Öppnade bakdörren så man fick lite friskluft ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar