måndag 5 mars 2012

Rivstart på veckan!!

Var ganska mör i morse när jag klev ur sängen, bara 4.5 timme sömn men det var inte huvudet jag var trött i. Benen däremot var som spagetti men det släppte efter ett tag, och dagen flöt på ganska fort tycker jag. Väl hemma strosade jag runt lite i lägenheten och pillade lite på cykeln och gjorde lite matlåda tills i morgon.
Sen klev jag upp på monarken och körde ett ganska så hårt pass! Kändes att jag cyklat en del i helgen men ändå nöjd :-) I morgon blir det cykel till jobbet och jag hoppas det inte är så halt för jag slet just bort dubbdäcken, men det ska nog gå bra :-)

Nu börjar vårkänslorna verkligen komma när Eurosport börjar köra massa cykel, Paris - Nice och på onsdag börjar Tirreno - Adriatico! Super då finns det mycket att titta på när man sitter på Monarken :-)

 Hårt! Som det ska va!

Utsikten från Monarken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar