tisdag 20 mars 2012

Tisdag!!

Tisdag i dag och på schemat stod det jobba, tvätta, packa och träna!! Så efter jobbet var det bara att masa sig hem via den lokala spelbutiken för att hämta ut min cykeltvätt. Ska bli riktigt skönt att kunna blåsa av cykeln/cyklarna efter träning eller tävling, slippa grisa ner så mycket!

Börjar känna mig lite stressad över den här flytten! men hoppas på att det kommer flyta på bra?! Det börjar ju bli lite att göra på jobbet också och jag känner mig inte mindre stressad över att jag inte kan stanna varje kväll och hjälpa till. Men försöker packa så mycket det bara går varje dag så jag kan få undan allt till början av nästa vecka.

Aja allt löser sig till slut hoppas jag!?

Portywasher!! Kommer bli grymt bra tror jag :-)!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar