lördag 24 mars 2012

Inge vidare idag!!

I dag var det ju premier på Keps cup, men i morse när jag vaknade mådde jag inte 100%. Kändes tungt i huvudet och kände mig faktiskt lite febrig, men efter en stund kändes det bättre och jag bestämde mig för att åka iväg och köra i alla fall, sagt och gjort väntade in Rocco och vi stack i väg till Vallentuna. Kändes sådär när jag värmde upp och provkörde banan (som för övrigt var riktigt kul) frös och hittade ingen rytm alls. Aja tänkte jag blir nog bättre men tar det lugnt, kom lite efter i starten men spurtade i kapp, hängde på i några varv men kände att jag varken hade huvudet eller benen i dag. Och var irriterad och ofokuserad och efter en liten flygtur över styret tyckte jag att det fick räcka! Så det blev en DNF i dag.

Stack hem och där väntade värdens bästa mor och far som hjälpte mig lite med att plocka ner garderober och massa annat som vi packade i bussen och åkte till Väsby med. Börjar se ljuset i tunneln nu men har en del kvar att fixa tills på torsdag kväll när jag ska börja flytta in.
Tror det kan vara lite stress över flytten bland annat som gör mig lite ofokuserad just nu!? Ska försöka bara ta det väldigt lugn i kväll och ladda inför morgondagens springtävling. 

 Hade en liten kamp med Jesper innan jag vek ner mig.

Lite race bilder (Dagens Fotograf Micke)

 Lite uppgiven :-(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar