fredag 2 mars 2012

Total Krasch!!!

Vad hände!?
Kände mig lite konstig hela dagen i går, orolig i magen lite knip och kände mig lite trött och hängig. Tänkte inte så mycket mer på det jobbade på och efter jobbet träffade jag en kompis och tog en fika. Kändes fortfarande inte riktigt bra i magen men jag tog en sallad med räkor och kyckling, en halvtimme efter det blev det helt galet. Fick jätte ont i magen och blev helt uppsvullen, dessutom tappade jag all energi. Jag tog mig knappt hem (tur att jag hade bilen) och tillbringade resten av kvällen med att be till den vita porslinsguden :( Gick och la mig tidigt och efter nästan 11 timmar sömn är jag fortfarande inte riktigt bra i magen, blir att vara försiktig i dag med matintaget (om jag kommer kunna äta i huvudtaget?) Gick bra att dricka vatten i alla fall.
Hoppas jag kommer igång tills i morgon då jag ska trampa lite uppe hos Gunnar i Norrtälje, men det får gå som det går :-) det ska bli riktigt kul i alla fall!
 Bra bild! Speglar hur jag känner mig just nu, blir att försöka dricka mig mätt i dag till att börja med i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar