torsdag 29 mars 2012

Torsdag fortfarande sjuk!!!

Det är så tråkigt att bara gå hemma och inte göra något, försökte sova lite men mor och far har en granne som lämnar sin hund utomhus när dom går till jobbet och den står och skäller hela tiden. Är det ens lagligt att göra så? Tycker synd om den i alla fall, det har ju inte varit det bästa vädret häller.
Jaja verkar i alla fall som jag börjar bli bättre men känner mig fortfarande ganska matt, i kväll ska jag ju till råga på allt skriva på pappren för nya lägenheten och i morgon är det ju tänkt att jag ska börja flytta in. Jag hoppas jag mår mycket bättre då!!

I går blev jag tipsad av en kompis att kolla på en tv serie på SVT. Suits!! Riktigt bra faktiskt kollade på dom första avsnitten och nu är jag fast (ännu en serie att följa :-))

Här är länken till SVT Play.

Riktigt bra!!!

Såg på nyheterna att vädret skulle bli allt annat än bra till helgen känns ju sådär faktiskt, hade planerat en långtur men om det ska regna och till och med snöa, då får det nog bli inomhus i stället. Ska jobba på lördag med några timmar mitt på dagen så då kan det gärna vara dåligt väder. Bara solen skiner på eftermiddagen så är jag glad :-)
Nä nu ska jag försöka sova lite till så man blir frisk!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar