onsdag 7 mars 2012

Pendling, Fyror och filmkväll!!!

I natt sov jag som en stock! var nog Mickes och min springtur som gjorde det? Behövde inte cykla så långt i morse heller eftersom jag sov hos mor och far, tur var väll det var ju ganska kalt brr.
Blev en ganska lugn dag på jobbet med och stack iväg på lunchen till min favorit restaurang och tog.... ja just det en kebabsallad :-) (den är så god men börjar bli lite för ofta nu!) Lunchade med min kusin som också jobbar i Väsby, lär nog bli fler luncher med honom :-)
Efter jobbet trampade jag hem i motvinden, tog det ganska lugnt skulle ju köra fyror när jag kom hem.
Gick väll sådär i dag var inte riktigt på hugget kände jag, och jag tror nästa vecka som är en vilovecka kommer göra mig gott.
Sen kom det lite folk över (Peter, Maria och Kattis) för lite Onsdags mys med film, Kick Ass riktigt underhållande faktiskt kan varmt rekommenderas :-)
 Inte riktigt på hugget i dag men tog mig igenom.

 Fint främmande!!

 Redo för film!!

 Provade mina compression sleeves riktigt sköna!! 

The movie!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar