tisdag 6 mars 2012

Skön springtur och god middag!!!

Idag stannade jag kvar i Väsby efter jobbet! Stack hem till Micke för en liten löparrunda, det blev en 50 minutare med 5st 100 meters spurter. Var riktigt kul att springa med någon istället för ipoden :-) Dessutom sporrade vi varandra ganska duktigt på 100 meters spurterna, dom tog riktigt bra! Konstigt nog fick vi båda ont i armbågarna efteråt, hmm vi kanske krockade när vi kutade som värst!? ;-). Efteråt stack vi ner till en resturang (som kommer bli mitt nya fvorithak) och tog varsin kebabsallad riktigt gott var det. Sen blev det en kaffe hemma hos Micke och lite efter snack, innan jag hoppade på cykeln och trampade hem till mor och far där jag kommer tillbringa natten.
Hoppas på en pungteringsfri cykling i morgon :-)

 Överlycklig för den stora middagen ;-)

 Micke skulle också ta en bild till sin blogg!

 Min uppblåsbara säng för natten!
Faktiskt ganska skön Zzzzzz!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar