torsdag 8 mars 2012

Styrkepass och matlagning!!

Han med en heldel i dag!! Efter jobbet blev det en fika med en gammal jobbarkompis, skulle ju köra ett pass efter så det blev bara en dubbel espresso för min del. Sen fick jag besök av Rocco som skulle hämta lite sportdryck och det blev lite skitsnack med :-).

Sen fick jag hoppa upp på Monarken å slita lite, körde ett styrkepass i dag och det känns i benen. Provade att köra med kompressions sleeves och det kändes ganska bra (vet inte om det gjorde någon skillnad direkt man blev ju varm fortare om vaderna :-)). 
Och så skulle jag ju göra matlådor!! Blev Stekt abborfile med rättickapurré och skaldjurssmör. (Receptet under min mat/LCHF) blev grymt gott nam nam längtar till lunchen i morgon!! Men i morgon kommer det något fint men det tar vi då! :-)


Kompressions sleeves!!
    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar