fredag 30 mars 2012

Flytta är ett he......!!!

Fy för att flytta!!! har slitit med att bära åka fram och tillbaka, målat å fejjat. är ganska trött på det där nu!
men det finns fortfarande en hel del att göra. Dessutom ska jag jobba i morgon så det blir mindre tid till att hålla på i lägenheten, men det mesta finns ju där nu i alla fall så man kanske kan sova där i morgon kväll?
Mor och far har hjälpt till hela dagen och dom ska ha ett stort TACK!! Jag och mamma började i morse och pappsen kom lite senare efter att han slutade på jobbet.
Att bära upp två stycken PAX garderober från Ikea ihop byggda var bara att glömma så vi fick snällt plocka i sär dom och då gick dom till och med in i hissen.
Sen var det ju sängen, jag och pappa drog en lättnadens suck när vi pressat in den i hissen och hissdörren gick att stänga. Puh det hade inte varit kul att baxa upp den 4 trappor. Nu sår garderober säng lite bokhyllor och det mesta i köket är klart. Jag var tvungen att måla om i badrummet, det var en hemska färg på väggarna och det luktade riktigt illa där inne! Illa luktar det fortfarande så jag vet inte om det ligger ett lik i någon form gömt där inne? Jag får ta och leka detektiv i morgon, annars blir det stora kalorin flaskan och stora skrubben. Aja nu blir det att sova så jag orkar med morgon dagen, vill gärna träna ett lätt pass känner mig så pass bra att det kan gå för sig. Men prio är flytt och jobb i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar