söndag 1 april 2012

Lååång dag!!

Nu är det tidig söndags morgon och jag ska precis hoppa i sängen, blev en lång dag idag men ändå helt ok. Började dagen klockan sju med att sticka ner till lägenheten med lite saker och plocka upp lite i skåp och hyllor, sen vidare ner till jobbet där jag i princip körde på non stopp från 08,30 - 14,30 för att sedan hoppa in på Rusta (var ju tvungen att köpa massa rengöringsmedel). Sedan mötte jag upp Micke och Anton som hjälpte mig med att bära upp Monarken (Anton slapp bära han höll upp dörren i stället :-)). Så tog vi en liten sväng till Väsby centrum och kollade lite och tog en fika. Efter det körde vi hem till mor och far och hämtade min frys och tv:n och bar upp det med.
Nu står frysen och micron på plats och jag har gått över badrummet 4 gånger med klorin, nu borde det väll ändå vara rent tycker jag. Har också svabbat golven typ fyra gånger. Så nu vågar jag i alla fall ta av mig skorna och gå barfota ;-).
Var förbi Micke och Anton på en liten grillkväll riktigt trevligt var det!! Sen promenerade jag hem och jobbade vidare, men nu får det räcka för i dag!!
I morgon eller rättare sagt senare i dag blir det en tur till Ikea och lite shopping sen får vi se vad jag hinner med på kvällen?!
Hamburgare till Anton, biff till dom stora!!

 Syndade faktiskt med en Corona men bara 3,2% (en folkis!)

 Slurp!!

 En grill öl!!

Grill mästaren Själv, eller??


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar