fredag 27 april 2012

Vilken Skit dag!

I går hade jag sett fram emot att köra ett XC race här i väsby, det var SMACK som anordnade en träningstävling på en ganska tuff men kul bana. Men efter frukosten i går morse kände jag... Jahopp det blir en sådan dag!! Magen ville inte vara med alls och det blev en lång dag. Jag blir som en zombie när min mage kraschar och har varken ork eller lust att göra något då! Men tänkte köra i alla fall (magen brukar kännas lite bättre när jag tränar) men inte så galet hårt. Men på eftermiddagen kom det massa regn och jag var grymt sliten så jag åkte hem och la mig och försökte sova, fick ihop nästan 7 timmar i alla fall med några kortare uppvaknanden under natten. Nu på morgonen mår jag mycket bättre men kommer vara väldigt försiktig med maten i dag (brukar oftast vara den som triggar i gång magen). I kväll blir det att jobba över lite (ska rekonda två bilar och hjälpa en pollare med sina sommardäck) sen blir det en sväng till Jonathan och kanske en till lidingö och hämta ett lass med saker hemma hos syster som ska flytta (inte den bästa uppladningen kanske inför Kolmårdsbiken i morgon lördag men men..) Skönt med lång ledigt inge jobb för en på onsdag blir nog en heldel cykel och grilla i helgen :-)

Kolhydrater i flytande form ett litet komplement till mitt annars ganska kolhydrat fattiga intag :-)
Nu håller vi tummarna att magen vill vara med också!!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar