fredag 20 april 2012

Fredagsmys på jobbet!!

Idag fredag!! Dan före dan!! I morgon är det ju premier för swecup i XC. och jag sitter här och känner ingenting, vet inte vad jag ska säga? Brukar alltid vara lite nervös inför tävling men inte nu, kanske för att jag vet att jag är i jätte dålig form (är starkare och bättre på alla vis än vid samma tid förra året men formen finns inte där och inte huvudet häller) så jag åker ner till Södertälje för att få lite tävling i benen och ta några poäng.

I kväll har jag putsat på bilen minst sagt! I fem timmar har jag gnott på den, tvättat, tagit bort alla dekaler och märken och rubbat upp lacken så den blev vit igen istället för mer åt det gula hållet. Så nu är den redo för polering och vaxning. Men framför allt ska det ju på massa reklam!

Nu blir det nog lite cykelmek och en film tills man somnar, blir väll att stiga upp i ottan i morgon tror jag :-)

Lödder lödder! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar