onsdag 25 april 2012

Övertid och regncykling!!!

Sol i dag!! I alla fall på dagen när man var tvungen att jobba :-( men men, tanken var att jag skulle cykla ut till Bromma efter jobbet och köra lite i judanskogen med Jonathan men han fick lite förhinder. Men jag tänkte att jag cyklar dit i alla fall och kör lite och sen skulle Jonathan bjuda på middag, blev inte riktigt så häller för jag var tvungen att jobba över lite.
Så när jag kom hem vid 18.30 tiden hade solen försvunnit och ersatts av massa moln, Stack ändå ut med racern en sväng och det blev nästan 2 timmar varv den sista i regn och det blev riktigt kalt om fossingrna på slutet.
Nu blir det att varma sig under täcket och titta lite på tv innan det ska sovas tror jag tar sovmorgon i morgon var uppe i morse och körde mage/rygg klockan 5.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar