måndag 9 april 2012

Lugn tur och en sväng till Ikea!

I morse hoppade vi ur sängen vid 8,30 och var väll ombytta och färdig packade redan halv tio, sen bar det av hemåt! Vi tog det väldigt lugnt, men efter ett tag blev det lite för kalt i snålblåsten så när syrran, pappa och mamma han i kapp plockade dom upp oss. var så stel i armarna att jag knappt fick ur sakerna jag hade i ryggfickorna usch! Väl hemma hoppade jag i duschen och värmde upp mig lite sen bar det av till Ikea men först en sväng hem till Jenny för att lämna av Bibi.

Tog med mig Micke som sällskap, tog en liten snabbis in på MediaMarkt och hittade en tvättmaskin! (Super nu kan man tvätta träningskläder utan att behöva vänta på att få en tvättid). In med den i bilen och vidare till Ikea där blev det bland annat en bänkskiva och lite hängare till badrummet.
Både jag och Micke var ju ganska låga på energi efter Ikea så det blev en snabbis in på Dropp In i Väsby och två stora kebabsallader.
Sen hem till mig och jobba lite, vi han till och med att handla lite inför veckan.
Nu blir det sova så man orkar jobba och träna i morgon :-)


Vindstilla och soligt när vi började cykla, sen blev det storm och kyla!

 Lilla sötnosen ligger och sover på växelspaken, tur att vi åkte på motorvägen så jag slapp rycka i den och väcka henne ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar