tisdag 24 april 2012

Bra start på veckan!!

Veckan har faktiskt börjat riktigt bra! I går morse var jag uppe före tuppen och körde lite intervaller på Monarken innan jobbet, efter jobbet körde jag ett ensam race på den lokala xc banan. I dag var det dax för MTB Täbys KM premier gick bra fast jag inte riktigt kom överens med cykeln i dom stökigare partierna. Ludde var det inte mycket att göra åt i dag men jag höll ganska så jämna steg med Jesper Andersson från SMACK (som kom och gästspelade lite idag) blev en tredje plats och jag är nöjd med det. tycker det börjar gå bättre och bättre nu har verkligen höjt min sämsta nivå en hel del till i år :-).

Nu har cykeln fått lite kärlek och det är dax att hoppa i bingen!!
lite SUDDIGA Bilder från idag

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar