tisdag 3 april 2012

Bra träningsdag!!

I dag blev det ganska mycket tränande, började i morse med lite mage/rygg medan jag väntade på att fastighetsskötaren skulle komma. Måste säga att dom var riktigt snabba, dom sprang runt lite och kollade på dom saker som skulle fixas och när jag kom hem efter jobbet hade dom ordnat allt! Plus att dom hade lämnat en inflyttnings present. (ett litet verktygs kitt)

Så väl hemma satte jag mig på monarken och körde lite intervaller, inte riktigt där jag var innan jag blev sjuk men inte långt i från häller. Efter det hoppade jag i mina löpar kläder och stack iväg och mötte upp Micke. Vi sprang ner till Vilunda vallen och körde 400 meters intervaller riktigt jobbigt men kul. Blev 10 stycken 5 plus 5 vi körde 30 sekunders vila mellan varje och 1,30 mellan 5:an och 6:an. Sen joggade vi hem så det blev en timme totalt. Känns riktigt skönt att var tillbaka och kunna träna riktigt hårt igen :-)

 Bra utsikt :-)


Redo för löpintervaller!

Lite suddiga bilder från dagens löpning!


 Efter 10 400 meters intervaller
På väg hem i lugn tackt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar