fredag 6 april 2012

Skogsarbete och recoverylöp!

Var ju ganska stel i  morse när jag vaknade! Kan bero lite på gårdagens monsterpass men också att beddsoffan som jag sov i var lite liten så jag inte kunde sträcka på mig ordentligt. Blev lite frukost och bara lugn fram till lunch då vi började jobba lite på tomten, (skulle sågas ner lite träd) så fram med motorsågarna och jag fick klättra i träden som vanligt :-) träden kom ner i alla fall och dom ramlade åt rätt håll med ;-)

Vädret då!? Jo det kom ju lite snö på morgonen men under dagen blev det ganska bra väder och solen tittade fram stundtals. Temperaturen kom upp på nästan 7 grader och på eftermiddagen stack jag och syrran ut på en liten runda, normalt brukar hon springa 5km och jag 10 och vi kommer i mål samtidigt men jag körde lite recovery från gårdagens pass så jag sprang med henne. Det resulterade i att hon faktiskt  sprang fortare än vad hon någonsin har gjort :-) tummen upp!! Det blev 7,5 km och en massa stretch. Tog också ett litet lugnt cykelpass på monarken. (skönt att ha stor bil så man kan släpa med sig den överallt)
I morgon ska vi till Åland med Eckerölinjen, ska bli skönt att sitta på en båt och vila några timmar (hinner med några träningspass ändå) På kvällen kommer Micke upp med då blir det lite löpning och lite grabbsnack i bastun ;-)


 Bibi övervakar arbetet!


 Bilder från dagens löprunda!





 5 grader på altanen!!

 Ny tvättad!!!

NomNomNom!!        

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar