söndag 15 april 2012

Tränings helg med inslag av Rave!!

Har inte bloggat på några dagar men har varit så trött så jag har inte orkat riktigt. Det har varit väldigt mycket på jobbet den här veckan så man har ju inte varit på topp när det gäller träningen direkt! I fredags kom jag inte från jobbet förrän klockan fem, sen hem och hoppade upp på Monarken en stund för att sedan åka till Jonathan för att hämta lite prylar och kläder och vidare in till stora staden för att lämna lite ljus prylar till en kompis.

I lördag hade jag planerat att sticka ut och trampa landsväg ett par timmar innan jag skulle börja jobba, men det hade vist snöat lite över natten så det blev Monarken igen. Sen slirade jag ner till jobbet och det var väll inte så jätte många som kom och skulle ha sommardäcken på bilen :-) Så dagen blev ganska lugn.
Lite senare på eftermiddagen blev det lite grill hemma hos Micke och Anton, riktigt gått! Så tog jag och vilade en stund innan jag stack ut på en liten löprunda.

På kvällen åkte jag hem till Sanna (en gammal kompis) som fyllde 30 och hade ett litet party hemma med ett trevligt tema Preppy Rave :-) passade mig perfekt så jag drog på mig ett par gammla rave brallor och en skjorta och så klart ett par balla glajjor :-) 
Mycket bra fiksat med laser, rök och uv lampor :-) Riktigt kul och precis vad jag behövde!

Blev några timmars sömn och i dag på morgonen hämtade jag upp Jonathan och åkte hem till Stizze för en lite tur ute i Hellas! Hmm det var mer snö där än i vintras :( gallet halt och slirigt men man får se det positiva och tänka på all ballans träning som vi fick. Två och en halv timme blev det och ett litet bålstyrke pass när jag kom hem.

Måste säga att min nya tvättmaskin var något av det bästa jag köpt, bara att slänga in alla leriga kläder och trycka på knappen klart på en 20 min. Snabb tvätt programmet är super!!!

 Det är jobbigt med barn kalas eller hur Micke :-)

 Köpte en AC Cobra till Anton!!

 Grill Meister!!


  Inget Rave utan svamp!! haha
 Värdinnan lyser hon med :-)
Party party!!



 Hmmm trodde att våren hade kommit!? Ack vad fel jag hade!!


Den fick lite kärlek efteråt!

Ganska skitig efter turen :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar