lördag 21 april 2012

Det gick bättre än förväntat!!!!

XC i dag i Södertälje, och jag kom på pallen lite otippat med tanke på att jag är i kass form märktes också när jag höll på att dö på dom första varven. Men det släppte på dom två sista då jag till och med Höll jämna steg med Gunnar vilket gav en rejäl självförtroende boost! Lite synd att det kom en varvad åkare i mellan på fel ställe och jag tappade honom annars hade nog Gunnar dragit upp mig till tvåan!?

Gav järnet på sist varvet (man vet ju inte det kan ju hända vad som helst) även fast jag hade en bra bit till tvåan och en bra bit upp på fyran.
Tråkigt nog vurpade jag på första varvet och rev sönder mina fina byxor, men men det är racing!!
Nu sitter jag hon Micke med syrran och har grillat och nu ska vi leka med bilbanan sen kanske jag tar en tur ner till jobbet och polerar vidare på bilen.


 Visar tänderna när jag korsar mållinjen :-)




 I väntan på Rocco!
Camp Cannondale!

Race time!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar