måndag 2 april 2012

Skön söndag!!

Jahopp det blev inte många timmars sömn i natt, vaknade pigg som en mört vid klockan halv sju. Var ju bara att hoppa ur sängen och pilla runt lite i lägenheten tills klockan blev nio och det var dax att springa lite med Micke. Det blev ca 26km i dag ganska kul har aldrig sprungit så långt, så nytt rekord blygsamt tempo dock. Hade lite känning i gumsken igen men det funkade ganska bra ändå.

Sen drog vi till Barkaby och Ikea samt Stadium som har en ganska bra rea nu. Hmm visade sig vara ett stort misstag att just denna dag besöka dessa affärer. Vi fick köa var vi än gick (till och med för att få en vagn på Ikeas tag själv lager), men jag kom därifrån med massa saker så nu kan jag stolt säga att badrummet går att använda (tänkte bara sätta upp lite med belysning) och efter en sväng med klorin flaskan i köket så går nog även det att laga lite mat där.

Efter Ikea åkte jag hem till mitt lilla vilddjur (Bibi) och hälsade på, passade på att äta lite middag med god efterrätt där med innan jag åkte hem och jobbade lite till med lägenheten och kollade på flandren runt (med reservation för felstav) och nu ska jag nog sova så man orkar jobba i morgon :)
 Busiga bibi!!


Efterrätt stekta äpplen med kanel,grädde och bär!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar