torsdag 12 april 2012

Seg och trött!

Har inte känt mig så motiverad efter helgens träning! I måndags tog jag en vilodag men i går körde jag ett pass på Monarken och blev ett bålstyrkepass med. Men jag känner ingen vidare lust att träna just nu, (kan bero på att det är mycket på jobbet och att jag är ganska sliten i kroppen när jag kommer hem) men jag kommer försöka köra lite lättare och bara försöka ha roligt nu ett tag framöver. Jag vet innerst inne att jag har styrkan annars skulle jag inte kunna köra i dom hastigheter som jag gör utomhus :-) (hoppas på bra väder i helgen så jag kan komma ut i skogen och bara ha roligt!) Det finns lite att pyssla med i lägenheten men det går att ta lite pö om pö, så jag börjar trivas bra här nu vilket känns väldigt skönt!

Ska jobba lite i helgen men hoppas på träning både före och efter och kanske en liten grillning på kvällen.
På söndag är det keps cup men jag känner inte för tävling nu utan att bara ut i skogen och ha kul är nog rätta medicinen för mig nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar