söndag 22 april 2012

Mycket gjort i dag!!

Varit riktigt flitig i dag! Började dagen med en brakfrukost innan jag stack ner till jobbet och började jobba med bilen igen. Tvätta polera och tillslut fick jag på ett lager vax, sen tog jag och röjde i kupén med så att den är fin igen till nästa tävling nu i helgen då vi sticker till Norrköping för att köra Kolmårdsbiken.

Men innan det har vi ju KM på tisdag i vilda Vallentuna och så hörde jag rykten om att dom skulle köra upplandscuppen på torsdag så det blir en del tävlandes i veckan hoppas jag. Fick en liten boost av att det flöt på ganska bra i går så jag hoppas det börjar vända nu :). Aja åter till min dag! Efter allt putsande var det ju inte helt fel att lägga sig på en massage bänk och bli ompysslad en stund, i alla fall till en början sen gjorde det riktigt ont stundtals. Men det gjorde susen var ute och sprang med Micke ca 20 km och det kändes riktigt bra!
Har även hunnit med att handlat, tvättat, städat, och torkat golven samt gjort klart deklarationen och massa annat papperstråk!

Nu ska jag ge magen en omgång innan det blir att krypa ner under täcket och titta på en film tills det är natti :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar