måndag 30 april 2012

Lång söndag!!

I går hade jag jag ett späckat schema, klev upp vid halv sju och hoppade i bilen och stack hem till syrran det var flytt dax! Vi började klockan 8 efter lite frukost och det var färdigflyttat  redan vid kvart i tolv :-) Syskonen Hilke kan om dom vill (med lite hjälp av två andra) Efter detta flytt race åkte jag hem via ICA och åt lite lunch innan jag stack ut på en liten racer tur, tog mig till Knivsta och hem igen. Gick ganska lugnt ville bara trampa ur benen lite.
När jag kom hem år jag lite till och sen ner till jobbet där det stod två smutsiga bilar som skulle diskas av, vet inte vad dom hade hjort men det tog sin tid att få dom rena. Det var hundhår och allt möjlig skit i dom men det gick till slut :-) Efter den invändiga tvätten var det dax för hjulen, borste fram!! Och gnida gnida, dom blev grymt fina :-) Synd bara att bilarna var så slitna i lacken annars skulle dom blivit riktigt fina. Klockan han bli strax efter elva i går kväll när jag låste och gick hem (hade grym musik under kvällen "Sensation") Blev ingen sovmorgon i dag heller utan klockan ringde vid halv sju och det var dax att tvätta, in med tvätten och så sprang jag ner till Hemköp och fyllde på kylen lite. Klar klockan tio och i med lite frukost (protein och fett) sen tog jag en 40 minuters promenad ner till napprapaten som hjälpte mig med min ömmande höft och min axel som jag skadade lite i fredags, fick lite övningar till både höft och axel.
Sen gick jag vidare ner till Autoexperten och hämtade mitt Indoor System från Thule som ska in i bussen.
Nu har jag hunnit städa plockat in all tvätt i skåp och lådor och till och med hunnit sola lite hemma hos Micke, snart vankas det grill fest och efter det blir det nog bara fest :-)

I morgon hoppas jag på bra väder och ska nog ta en lugn tur med Jonathan ute i Bromma, behöver vila så det blir inga hårda pass i veckan.

 Löddrig Ååådi!!!!

 Tvätta tvätta!!

   Bleeeek!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar