fredag 25 maj 2012

Ätardag och upplandscupen!!

I går hade jag en riktig svullar dag :-) men ingen fara på taket har nog legat lite lågt i början av veckan så jag tog igen lite. Blev mycket nötter och russin nam nam. I natt fick alla fall i hop nästan 8 timmars sömn vilket kändes bra när ja vaknade (det har varit alldeles för lite av den varan på sistone) pigg och glad. Grymt väder är det ju med så det ska bli kul att åka till Borlänge och första tävlingsdagen på Borlänge Tour :-) Packade det mesta i går radan så jag kunde ta det ganska lugnt i morse. Stack ut och sprang en 45 min innan frukost och en stunds stretchande fick kroppen på bra humör nu blir det ett lagom intag av föda inför prologen i kväll.

Var ute i Knivsta i går kväll och körde upplandscuppen, kul bana men man skulle nog ha haft 29:an riktigt snabb utan några direkt stökiga partier, det var ju premier för 26:an och så här i tävlingsfart kändes det lite ovant i början och jag gjorde en riktig praktvurpa men men inga skador tappade luften lite bara inget annat. När jag väl kom igång igen så kändes det bättre och bättre för varje meter och det gick fortare och fortare så jag höll samma avstånd till Jesper och Simon förutom det jag tappade på vurpan förstås. Saknar dock att kunna låsa cykeln från styret, men annars tycker jag den funkar riktigt bra.


    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar