måndag 28 maj 2012

Seg måndag!!!

Blev inte många timmars sömn i natt, så jag var riktigt seg i morse och har varit det hela dagen. Huvudet har känts som bly och jag har nog inte varit riktigt vaken tror jag :-). Tog en Powerwalk till jobbet i morse och det kände faktiskt ganska skönt!! Stretchade lite när jag kom till jobbet sen kändes benen bra iaf. Var ju ganska varmt och gott på morgonen men på eftermiddagen var det en ny is tid ute, kul när man har tunna shorts på sig bara. Tur att ja la ner min varma tröja så man inte behövde frysa om överkroppen iaf.
Väl hemma så har jag suttit på trainern och försökt ställa in Slaicen (Tempohojjen) ska ju debutera med den på Onsdag är det tänkt. Riktigt kul ska det bli!!!
Nu ska Stefan sova och hoppas på att jag är riktig pigg i morgon så kanske man tom. kan köra ett morgon pass :-) natti natti!!!

På väg till jobbet (är gladare än jag serut :-))

   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar