tisdag 29 maj 2012

Premier på Slicen!!!

Fick några fler timmars sömn i natt och vaknade av mig själv vid 5 rycket, gick upp och satte mig och trampade lite på tempohojen (som stod på trainern i köket). Det kändes ganska bra tyckte jag :-) sen blev det en god frukost och en liten cykeltur till jobbet, kände mig ganska pigg fram till lunch men sen blev jag riktigt trött i både ben och huvud. Planerna var att sticka till Ursvik och leka lite i skogen men med min trötta skalle skulle det nog inte gå så bra tänkte jag, så jag och Micke tog en sväng på asfalten i stället. Jag på tempo och Micke på racer, blev en tur på nästen 1,40 med stundtals ganska högt tempo (blev en del stop också för justering av styre och sadel :-)) det är inte lätt att veta hur man ska sitta?! men tror jag börjar  närma mig lite nu. Var riktigt kalt att cykla i kväll och man skulle nog kunnat haft ett underställ på sig, hoppas det vänder igen snart och att det blir lika varmt och skönt som det var i helgen. Längtar riktigt mycket till fredag då vi ska åka till Varberg (kanske inte så mycket till själva bilresan ner men att få tävla och att vara ledig. Tog ledigt från fredag tom. tisdag så det blir ju nästan en liten mini semester det är ju ledigt på onsdag (nationaldagen) Nu blir det en tidig säng gång och säkert upp tidigt i morgon bitti :-)

 Ser ju allt annat än pigg ut när jag satt och körde i morse!!


 Micke lagar en punka!

Ja passade på att fota lite :-)

Ganska rak i ryggen :-)    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar