söndag 13 maj 2012

Sko recension!!!

Ja jag tänkte ta och recensera dom skor som kom i fredags och som jag provkört under helgens båda race. Det passade ju perfekt att jag körde både landsväg och MTB då :-).
Jo i fredags kom ett paket med två par GIRO skor, ett par Code (MTB) och ett par Factory (landsväg). Måste säga att jag är väldigt nöjd båda paren sitter som gjutna på mina fötter och så har dom olika inlägg för hålfoten som gjorde att dom satt super bra på min fot, tog dom direkt ur kartongen bytte till det ilägget som var störst (har ganska hög hålfot) och racede. Inga skav inget kläm bara riktigt sköna och styva, sulan är Easton EC90 uniderectional carbon sula. Det kanske inte är dom lättaste skorna på marknaden men dom är långt ifrån dom tyngsta!
Code väger in på 360g stl. 43 (vägd av mig)
Factory väger in på 260g stl. 43 (vägd av mig)  

Kan bara säga tummen upp för GIRO:s nya skor!!
FACTORY!


CODE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar