tisdag 22 maj 2012

Vila och möte med dietist!

I går tog jag en välbehövlig vilodag, det var ganska lugnt på jobbet också så det blev verkligen vila. Har tänkt ganska mycket på duathlon tävlingen som jag körde i söndags och tyckte verkligen det var roligt, mer folk som hejade och dom flesta stannade och hejade fram dom sista över mållinjen. En riktigt trevlig stämning :-) Har också funderat på vad jag kunnat åstadkommit med en tempo/triathlon cykel? På onsdag ska jag upp till Uppsala och provköra en SLICE (Cannondales tempocykel) och det jkäns ju riktigt spännande. Får se om jag kan klämma in några fler duathlon tävlingar framöver, då ska jag träna mer på växlingen där jag tappade mycket tid nu.
I går kväll träffade jag också en dietist det var både intressant och givande, kändes skönt att få prata av sig lite samt att jag nu har någon att bolla lite med.
Nu på morgonen körde jag att monark pass men tycker det är väldigt tråkigt att sitta inne när det är så fint väder ute så i morgon sticker jag nog ut och kör i stället :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar