söndag 27 maj 2012

Tempot vilken flopp!!

Jahopp å var det dax att köra tempo, hade väll inga höga förväntningar med tanke på hur prologen gick. Värmde upp ordentligt men kände mig lite risig i magen, och hade svårt att dricka utan att känna mig riktigt uppsvälld och mätt. Men jag tänkte det blir bättre, det blev det inte den sista km trodde jag att jag skulle spy. Men ska inte skylla på magen bara, jag var riktigt ofokuserad och det funkade inte alls, gjorde riktigt mycket missar och till råga på allt var det en gubbj...l som var ute och gick i skogen precis där jag skulle köra så jag fick tvärnita och tappade massa fart :-( aja som sagt mycket ofokuserad och harig utför. Har massa att tänka på nu fattar inte varför jag inte kan sparka igång kroppen utan det ska ta en låååång stund innan jag kommer i gång. Nu har i alla fall magen kraschat totalt och jag har riktigt ont (som vanligt) men jag har i alla fall hunnit tvätta kläder och cyklar samt sprungit 14 km i hyfsat tempo (4,10). Testade Löparöinserna till mina X-Kross bågar lite mörkare linser men även fast det blev mörkt på slutet så såg jag riktigt bra i dom RIKTIGT NÖJD!!  Nu ska jag försöka sova lite (om det nu går med den satans magen)


 Kittad för löptur!!!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar