torsdag 10 maj 2012

The bottom is nod!!!

Just nu känns det riktigt riktigt dåligt!! Efter en riktig skit helg med bara strul bestämde jag mig för att ta en paus, har inte tränat på hela veckan (har varken haft lust eller ork) knappt öppnat dörren till cykelrummet. Har bara försökt vila så mycket det går och tänka lite positivt (vilket inte har varit det lättaste) har bokat en tid hos en ny optiker får se om dom kan lösa mina jätte problem med linserna (måste finnas några som ska passa mig) eller om jag måste börja cykla med glasögon.
I söndags var det ju katastrof allt bara snurrade och var suddigt, försökte att ta ur linserna men det funkade inte häller så jag klev av (det var ingen ide att cykla och kanske krascha för att jag inte ser var jag sätter framhjulet). Var verkligen inte stark häller orkade inte ens följa med i starten vilket inte gjorde att självförtroendet blev bättre direkt :( så just nu tror jag inte jag kan sjunka längre ner (vilket är positivt kanske).
Har haft mycket stöd av familj, vänner och arbetskamrater denna vecka vilket har känts väldigt bra! STORT TACK TILL ER ALLA!!!
På lördag ska vi tävla igen, har väll inga förhoppningar men kommer åka ner ändå bara för att röra på mig.    

3 kommentarer:

  1. Håller med Jesper. det är nu det händer!! Vi har alla våra svackor. men det vänder och vi går uppåt igen.

    För min del brukar sömn och god mat få upp humöret. och så lite fyror på det så mår man mumma!! Håller tummarna för dig!

    SvaraRadera
  2. Tack grabbar! vi får hoppas det!!??

    SvaraRadera