fredag 15 juni 2012

Ätardag och Myskväll!!!

I går hade jag en riktig ätar dag :-) Började dagen med en riktigt smarrig frukost innan jag hoppade på cykeln och trampade till jobbet. Var ganska mycket att göra i går så vi hade ett relativt högt tempo :-) vilket var bra för då går ju dagarna så mycket fortare, jag och chefen (H-P) drog till Henkes på lunchen och mötte upp Micke (Inte Micke som jag cyklar med utan en annan Micke ;-)) där, som vanligt blev det alldeles för mycket mat (svårt att inte för äta sig när maten är så god!!) hade problem att ta mig ur bilen när vi kom tillbaka till jobbet hahaha kändes återigen som jag hade ätit av ett revben :-) Men efter några timmars illamående lugnade magen ner sig lagom tills det var dax att trampa till Sundby (Spånga) för en trevlig myskväll! Blev en riktig god middag (torsk knyten med rödlök, ägg, rädisor och dil smör) och till detta färskpotatis och citronvatten mums. Sen tog vi en lång promenad var ju riktigt fint väder ute, blev en liten påse naturgodis (650g haha) som jag smällde i mig till True Blood Säsong 5 avsnitt 1 som vi tittade på, kul att den har börjat igen!! Som sagt en riktigt riktigt trevlig och mysig kväll blev det!! Nu i skrivandes stund har jag nästan packat bilen klart och ska snart börja rulla in mot stan för att hämta upp Rocco och Jonathan innan vi sticker till Borås och tävlar. Ser ju dessvärre ut att bli en blöt helg men det kommer bli kul ändå (tror jag ;-)).



 Maten på G!!


Så gått! 

Bibi står och spanar :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar