tisdag 5 juni 2012

Skön dag!!

I dag var jag ju ledig från jobbet (ja i morgon med för den delen) och jag började dagen med en god frukost, sen tog jag och Micke en sväng. Vi körde stig ut till järvafälten och körde en stund där ute innan vi rullade hem, blev en ganska lugn tur med några spurter är och var. När jag kom hem blev det lite städning och tvättning efter helgens tävlande. Jag satte mig och letade lite recept på bröd (var lite sugen på att baka något gott) och jag hittade ett som jag modifierade lite nu hoppas jag bara dom blev goda!? 
Men innan jag satte igång med baket tog jag en promenix ner till Infra City för att få lite massage, inte så skönt under själva massagen (idrottsmassage) men efter känns det alltid riktigt bra. Dock så kom jag fram halvt dränkt för efter ca. 10 minuters promenerande började det ösa ner men men jag torkade på vägen hem :-) Medan degen jäste passade jag på att sätta mig på Tempohojjen och testa lite nya inställningar, hoppas på uppehåll i morgon förmiddag så jag kan ut och kötta lite utomhus med. Blev en sväng upp till Micke nu på kvällen för lite core träning (lite roligare att träna med någon) blev lite lätt jogging både till och från Micke. Nu blir det sova i morgon ska jag nog prova at baka någon riktigt grov limpa :-)

 Gladpack funkar till det mesta, även att plasta in sår!!

 Fuktig tur!!

Längtar till frukost dom luktar riktigt gott iaf.
Frukost bullar med.
Linfrön
Pumpafrön
Solrosfrön
Sesamfrön
Russin
Aprikoser
Hasselnötter 
Nom nom!!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar