onsdag 27 juni 2012

Två träningspass och en TT!!

Skit vad jag är taggad och vill träna hela tiden just nu! Jag löser detta begär med att just träna massa, nu har jag iof. Har bara hunnit med en dag eller två efter hemkomsten från Slovenien (EM) men det ända jag tänker och fokuserar på är min träning, i morse blev det att stiga upp före tuppen hoppade i joggning skorna och sprang en 8km innan jag åt en frukost och stack till jobbet (men jag var ju tvungen att bära ner Slicen, trainern och en bag med kläder först), efter jobbet skulle jag ju sticka till Uppsala och smiska ur benen (SMACK Tempo). På lunchen hoppade jag dock upp på trainern och trampade några 60/120 intervaller, känns bra att kunna klämma in ett lunch pass man vaknar till och blir inte så seg efter maten (blir en lite mindre portion då) man får fylla på lite vid tre fikat i stället men bara lagom :-) Har gått ner lite i vikt på sistone vilket jag tycker är bra :-) skulle vara kul om jag kom ner till 70kg men fortfarande med samma tryck jag har i benen just nu (inte långt det bara två ettriga kilon kvar). Men men jag skyndar långsamt! Dagen till ära hade jag med mig både Micke K. och syrran (fotograf) upp till Uppsala, vi mötte upp Jesper på Cykelhuset och det bar iväg! Efter några km började det regna och regna ännu mer och ännu mer :-( blä tänkte jag! men väl framme vid starten var det uppehåll och det såg ut som om molnen drog bort, gillade banan både lite kuperad så man fick bita i lite, går bättre och bättre tycker jag men måste våga ta i lite mer i början (fast det svider) har lite mycket kvar på slutet tycker jag :-) Nöjde med dagens träning och TT nu blir det sova och förhoppningsvis morgon träning av någon form i morgon med.

 05,05 redo för springtur!!
 Fryser och försöker skynda mig så jag kan börja trampa mig varm :-)

 Micke är avis (vill också sitta på trainer ;-))
 I dag provade jag att sänka styret 5mm kändes bra blir nog 5 till :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar