fredag 22 juni 2012

Kul bana och varmt väder!!

Dag två i Kranjska Gora! Bjöd på lite kyligt väder på förmiddagen, så jag cyklade faktiskt med vindvästen på. Vi cyklade en riktigt härlig stigning i dag tror jag hade ca 800 höjdmeter på klockan innan vi vände ner igen. Vi träffade på lite djur på vägen upp, en liten ko som gick på vägen och en bit längre upp låg det några får och sov på vägen. Måste bara förtydliga hur vackert det är här nere, det är sagolikt!! Efter förmiddags passet bar det av hem för lite lunch (jag åt en väldigt lätt en eftersom min frukost fortfarande kändes lite i magen). Tog ett powernap och sen bar det av ut för provkörning av banan, vi fick inte köra riktigt hela banan för DH pojkarna körde kval. Men nästan hela blev det och större delar av stigningarna. Första varvet kändes riktigt segt efter morgon passet men det släppte efter ett tag (som vanligt), hade lite strul nerför men det sista varvet tyckte jag att det släppte och det flöt på riktigt bra. Uppför då!? Kändes riktigt bra riktigt bra faktiskt, ska justera lite lufttryck i däcken så tror jag detta kan gå bra! Hoppas benen känns som dom gjorde i dag bara. Blir nog ett eller två varv i morgon med men då kan vi köra hela banan! Efter banprovningen rullade vi ur lite på en cykelväg och man bara åkte och njöt av utsikten och naturen. Sen åt vi en riktigt god middag tillsamman med Benny och Carina. Och efter detta skrovmål blev det en promenad runt banan igen! Nu ska jag köra lite core och lägga mig och vila.  





 14% bahh Hade 18 på vissa ställen :-)

 Muuu!



 Gubbarna tog en fika på halva vägen pojkarna köttade hela vägen upp!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar