lördag 9 juni 2012

Fredags frossa och lördags bak!!

Skit vad jag år i går!!! Helt galet, Jesper lurade upp mig på lunch frossa till Henkes i väsby riktigt bra buffe med husman. Vi åt bokstavligt talat tills jag fick ont i revbenen haha kunde knappt gå därifrån, Var inte meniska igen för en vid 18 tiden på kvällen. Jag stannade kvar på jobbet och fixade lite med förvaringen medans jag väntade på att Jenny och Bibi skulle komma (Skulle serva Jennys lilla Golf) efter en stunds mekande med bilen stack vi och handlade och vidare hem till mor och far (som är på landet) vi lånade deras grill och ute plats och åt en riktigt god middag, det blev en riktigt trevlig kväll med mycket skratt!!! Sen tog vi en sväng hem till mig och glodde på Tintin, tycker den filmen är riktigt bra gjord hoppas dom gör fler :-)
Idag skulle jag jobba lite vi hade 35 uppsättningar med hjul som skulle tvättas, måste säga att vi är effektiva vi började klockan halv åtta och var klara runt tio!! Då stod alla däcken snyggt instoppade i förvaringen igen. Tog en promenad till Cykelhuset och hämtade mitt HED hjul som hade blivit lite ompysslat och nu går att pumpa igen! Sen kom Micke och Anton och vi åkte till Centrum och fikade lite innan vi åkte hem. Väl hemma satte jag en deg och lekte lite med pappas helikopter. Idag blev det banan och kanel bröd med valnötter, pumpafrön, sesamfrön, solrosfrön, russin, och en massa vetekross, dinkelsikt, rågsikt, och rågkross. Två stora limpor blev det och goda var dom nom nom.

 Första tallriken på Henkes det blev några till :-) burp!!

Inga dåliga biffar nom nom!!


Två hungriga tjejer!!
Jenny gjorde en grym tzatziki !!!
Jenny provade min Tempohjälm tycker hon ser riktigt snabb ut :-)

Bibi är så söt när hon sitter på rumpan !!

    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar