torsdag 28 juni 2012

Torsdags tur med Jesper!

Tidig start på dagen i dag med, 05,00 klev jag upp men kände inte för något hårt pass så jag körde ett lugnt core istället. Sen blev det en lika lugn frukost och iväg till jobbet. Även en riktigt lugn dag på jobbet med riktigt skönt!! Vi åt lunch på Henkes i dag (bjöd HP och Marre eftersom dom var så snälla och hämtade och lämnade oss på arlanda) blev en riktig frossar fest i vanlig ordning :-) men den har jag bränt bort med råge nu efter 3 timmars cyklande med Jesper! Mötte upp honom på cykelhuset och sedan rullade vi mot Sigtuna på grus asfalt och stig riktigt fina och bra stigar, väl i Sigtuna visade Jesper mig hans test banor den ena en riktigt stökig kort bana (bra teknikträning) och den andra en 5 km lång lite snabbare bana också teknisk men lite mer långlopps stuk på sigarna. Hur som helst två riktigt roliga banor! Efter detta körde vi partempo en bit innan vi skildes åt och jag började så smått trampa hemåt, som sagt lite över 3 timmar blev det på sadeln i dag och nästan 2000 kcal rök nu på kvällen :-) har även hunnit tvätta lite kläder samt gjort några matlådor! I morgon blir det lax fest ska bli gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar