onsdag 27 juni 2012

Bak, tvätt och 4:or!

I dag var jag uppe med tuppen fast jag var ledig :-) hade ett uppdrag vilket var att åka och besiktiga mor och fars släpvagn. Men innan dess körde jag mamma till jobbet, sedan tillbaka och hämta släpet och infann mig på carspect precis klockan 08,30 :-) 5 minuter tog det 370:- kostade det (bra timlön) stannade till vid Caravan hallen och gick och dreglade lite på dom fina husbilarna som stod där (vill ha) innan jag åkte ner en sväng till jobbet och sa hej till grabbarna. Åkte och lämnade släpet och hoppade i cykelkläderna igen och trampade ner till Cykelhuset och hälsade på Jesper, Roger och Stefan, innan jag fortsate hem via centrum. Väl hemma startade jag en tvättmaskin och åkte hem till Jenny och Bibi blev lite te drickande och bildvisning och en promenad innan det började regna. Vi bakade en stor äppelpaj med och det luktade så gott när den stod i ugnen så jag var tvungen att åka därifrån innan vi tog ut den (jag var rädd att jag skulle låsa in mig på toan och äta upp hela ;-)) När jag kom hem började jag baka lite bröd, idag blev det grovt äpple och kanel bröd med massa rusin, aprikos och massa frön och annat gott. Micke kom över på kvällen och enligt honom var brödet gott, jag får prova i morgon bitti då jag skulle köra 4:or när Micke hade gott. Ja fyrorna ja! Det var länge sedan jag mosade ur benen ordentligt på monarken och dagen till ära provade jag Gunnars 4x4 musik :-) lite låg kadens för mig (90) men jag provade och det funkade ganska bra, vill nog ligga runt 100 i alla fall men det var ett kul och inspirerande pass och musik :-) nu är jag trött och ska hoppa i sängen tempo cykeln står klar väskan är packad joggnings skorna står klara med tillhörande kläder står fint uppställt (morgon löp) väcka klockan ställd (05,00) redo för en hård dag med träning och arbete :-)

Detta blev resultatet av.... (bilden skickad via MMS :-))

 ..det här och...

..det här :-)
Bibi ligger och vaktar under bordet.

Längtar till frukosten!

Hittade några fler bilder från Kranjska Gora!      

 I mål på bakhjulet, stiligt :-)

 Hej vad det inte gick fort utför ;-)

 Ni ser ju avståndet till killen bakom han rullade ifatt innan vi var nere :-(
Mer träning Stefan!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar