fredag 15 juni 2012

Borås!!

Puh fem timmar i bilen är ingen lek var riktigt sliten när vi kom fram till banan vid sex rycket i kväll, men efter första varvet kändes det riktigt bra och det blev några till :-)
Banan är riktigt torr och fin lite lite branta långa backar för min smak men det ska nog gå bra, tycker annars  att den har det mesta upp ner lite knixig här och var massa rötter både uppför och nerför samt några gruspartier som det nog kommer gå riktigt fort på :-) Kommer köra 26:an i morgon den känns lätt och smidig även fast det är lite stök med större rötter, hittade en riktig Nino line och glad i hågen körde jag den tills den satt men varvet efter hade dom dragit en snittsel där så där fick man tydligen inte köra :-( attans man hade nog kunnat plockat många där. Jag har ju aldrig kört banan så jag vet inte var eller hur dom har dragit om den men tycker att det inte finns något som var riktigt klurig, det är nog ganska uppenbart var man ska köra tycker jag i alla fall.
Nu ligger jag i sängen och är mätt efter middagen känner mig riktigt avslappnad och har en bra känsla i hela kroppen (hoppas den sitter kvar i morgon med)

åka bil är kul nästan jämt :-) 


Stugan inne från!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar